Rahvatants teeb meele rõõmsaks!

Liikmed:
Helle, Otto, Maie, Heli, Heiki, Eve, Endel, Helbe, Ivar, Maret, Ats, Anneli, Urmas, Maie, Erika

Kutse

Kutsume tantsuhuvilisi meiega ühinema. Kohtume teisipäeviti kell 19:30 Toila valla rahvamajas (Voka olmehoone, Narva mnt 2).
Info telefonidel:
5392 0552 Helle
517 8891 Urmas

esmaspäev, 22. juuli 2013

Retk Läänemaale

FotoSeekordne retk viis meid Läänemaale. Alustasime Matsalu rahvuspargis, kus looduskeskuse giid tutvustas rahvuspargi loodust. Sealt liikusime Kasari sillale, kus ootas meid paadimees seitsme kanuuga. Esmane ohutusalane loeng kuuldud istusime kanuudesse, et looduskeskuses kogetu üle vaadata - algas kanuumatk Kasari jõel. Esimene pool /10.7 km/ kulges tugevas vastutuules. Kloostri sillal ootas piknikukorv maitsva söögi ja joogiga. Jõuvarud üle kontrollinud otsustas kolm matkalist edasi liikuda motoriseeritult - bussiga. Teised lükkasid kanuud jõele, et ka teine pool /6.5 km/ läbida. Sihtpunkti - Penijõe - jõuti üllatavalt kiiresti. Enne kaldale ronimist õnnestus matkajuht Peeter ka jõkke kasta. Kanuud kaldale tiritud suundusime Paali-Tõnise puhkemajja. Järgneval päeval liikusime mõisast mõisa kuni jõudsime Haapsallu, kus giid Kaire juhatas mõnusat jalutuskäiku. Teadmised Haapsalust saadud liikusime läbi Pürksi ja Österby Tuksi. Kolmandal päeval võtsime suuna kodule. Teepeal külastasime Laitse lossi, Nõmme kõrtsi, Mahtra talurahvamuuseumi, Tapa muuseumi ja Rakvere linnust. Pildid